fredag 24 september 2010

Höstens sista nyponros ?



Fredag igen....och snart lägger sig lugnet :). Men innan det blir dags för ett glas rött och litet fredagsgott borde jag valsa runt med dammsugaren ett slag. Marknaden medförde en del inköp; lingon, en ny butikskorg (ja, jag har tydligen kommit in i den åldern då man går och handlar mat med korg ;).. ), fryspåsar, godis (härliga engelska fudge) och en dörrkrans.

Jag vill påminna er om min tävling. Klicka på bilden i balken så kommer du till tävlingsinlägget. Då jag köpte vinsterna till utlottningen i inredningsaffär NYTER råkade hela centrum ut för ett strömavbrott. Kassa-apparaten fungerade inte. Eftersom jag inte på något sätt är en okänd person i butiken...hm... sa biträdet att jag bra kunde ta mina saker och komma in och betala en annan dag. Sagt och gjort. Igår gick jag tillbaka till inredningsaffären och då fanns ägaren själv på plats och meddelade att jag inte behöver betala något för mina tilltänkta utlottningsvinster. Nej hon hade tänkt att hon skulle sponsorera min tävling. Jihuuu...vad snällt. TUSEN TACK PETRA!

Nu skall dammtussarna få sig en omgång! En skön fredagskväll önskar jag alla som kikar in!Louise

4 kommentarer:

  1. Här skall också dammsugas, skall bara kika runt lite i bloggarna vad som hänt på sistone först ;)
    Vilken vacker ros i höstens färg, passar fint ihop med dina silvriga saker!

    En bra helg till dig!

    SvaraRadera
  2. Visste inte att det var någon ålderstämpel på att handla med korg ,i så fall har jag varit i den åldern i 15 år . Det är både bekvämt o praktiskt,Spar på miljön o man slipper en massa plastkassar,mysig fredag till dig,Nette

    SvaraRadera
  3. Men Louise, nu börjar du likna de stora bloggerskorna som sponsras! :o) Härligt! Men visst gör vi reklam via våra bloggar! Mmm... så skönt med fredag kväll! Ha en skön sådan! ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken snäll butiksvän du har! Hoppas hon OFTA vill sponsa dina utlottningar ;)) Hoppas du njuter av kvällen och av helgen. Det skall jag göra.
    Kram,
    Lotta

    SvaraRadera