måndag 11 april 2011

PÅSKUTLOTTNING







För en tid sedan hade många bloggar utgående från Fabrikens tema presenterat sina favoritbutiker. De flesta inredningsintresserade har ju en eller flera sådana ;) - så också jag! Förutom att en affär har mycket trevliga grejer så är det också innehavaren/ de anställda som gör en affär till vad den är. Själv kan jag stå oäääändligt länge och prata inredning i min favvoaffär. Jag kommer kanske i något skede att lägga ut någon bild från butiken men idag blir det bilder på söta äggkoppar, som jag fått just därifrån, för att kunna ordna en tävling. Tänk att lilla jag med min lilla blogg har fått en sponsorerad vinst ;) Visst blir man glad!!


Så, lagom till påsk lottar jag ut 6 handmålade äggkoppar. Trots att texten är gul står det ju inget om påsk så visst kan man ha dem framme/använda dem när som helst också efter påsk! Reglerna är de vanliga:

1 lott = en kommentar till detta inlägg

2 lotter = kommentar och länkning med någon av ovanstående bilder

3 lotter = kommentar, länkning och följare till bloggen


Sista chansen att delta i utlottningen blir tisdag 19 april kl. 20.00! Då hinner jag ännu få iväg paketet till vinnaren före påsk.

Ha en fin fortsättning på veckan!

Louise

71 kommentarer:

  1. Påskutlottning....jag vill så klart vara med. Härliga äggkoppar så jag håller tummarna att de är min tur att vinna nu.
    Blir två lotter för mig, Tack!! Jag länkar också.
    Ha en bra vecka!! kram!! Maj-Gun

    SvaraRadera
  2. Så söta äggkoppar! Jag har faktiskt inga såna ;)
    Tar gärna en lott tack!

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning;o)

    Malin

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill gäääärna vara med och tävla!!! Jag kniper 3 lotter, för jag har inga äggkoppar alls!! Och behöver faktiskt äggahållare :)

    Ha en underbar vecka och stor kram!

    SvaraRadera
  5. Det är en fin blogg du har! Och vilka söta äggkoppar du lottar ut! Jag är gärna med och tävlar. Jag länkar och följer dig sedan tidigare via blogglistan i min blogg, så det blir väl 3 lotter? Nu håller jag tummarna och hoppas på nya äggkoppar till påsk!

    Vårhälsningar och Glad Påsk!
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Så söta äggkoppar!
    Är gärna med o prövar lyckan i din utlottning:))

    Ha det bäst!
    Kram C

    SvaraRadera
  7. Hej! gillar din blogg, deltar gärna i utlottningen, med 3 st lotter
    mvh Marika

    SvaraRadera
  8. Jaa va fina äggkoppar:) är med i utlottningen med en lott. Vårkramar!!

    SvaraRadera
  9. Jag är absolut med med en lott!

    Kram
    sari från Puumuli

    SvaraRadera
  10. Jag har länkat i min blogg, skriver nu en kommentar och har börjat följa din blogg på Bloglovin´:) Så jag antar att det blir tre lotter, men kanske räknat fel ;) Mysig blogg och mysiga äggkoppar :) Skulle passa i mitt kök, där det ännu inte finns några äggkoppar :(

    SvaraRadera
  11. Två lotter, så klart!
    Kram, Ullis

    SvaraRadera
  12. de är söta, så jag nappar en lott, tack!
    visst är det just som du skriver, d.v.s. att det inte enbart är varorna i en affär som gör att man återkommer. jag har själv börjat extraknäcka i min favvoaffär :)
    kram

    SvaraRadera
  13. Vilka söta äggkoppar, vill gärna vara med i utlottningen. Två lotter till mig, Tack :-)

    SvaraRadera
  14. Söta koppar, och jag är absolut med, med en lott!

    Det är sant vad du säger favvo butikerna,
    i synnerhet om det är en liten butik. I hektarbutikerna hittar man ju inte ens någon att prata med ;)

    Häls. Monica

    SvaraRadera
  15. Vilka söta äggkoppar! Vill gärna vara med och tävla jag också, och tar 3 lotter, tack! :)

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med. Jag har länkat på min blogg http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/aggkoppar-194.html och fäljer dig på bloglovin (nr18)
    tina_z@live.se
    /tina

    SvaraRadera
  17. Jättegulliga äggkoppar. Mannen och jag gillar verkligen kokt ägg på morgonen, jag med smör och salt (till hans stora förskräckelse, han tror att ingen annan äter med smör o salt...).
    Är med i utlottningen och tar tre lotter eftersom jag både länkar OCH sätter mej som följare, vilken jag märkte att jag inte gjort fast jag följer din blogg...

    SvaraRadera
  18. Vilka fina äggkoppar! Klart jag är med:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Vill inte missa detta! Jag plockar åt mig två lotter! :o)

    SvaraRadera
  20. Supersöta äggkoppar som jag gärna tar hem till mig:)
    har tipsat så fler hittar hit: http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/aggkoppar.html

    Blivit följare via bloglovin

    SvaraRadera
  21. Riktigt söta!
    Jag tar en lott

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  22. Jag deltar med en lott.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  23. God morgon Louise!
    Tro fasiken att du inte hinner städa bort dina vinterblommor och vinterlyktor där hemma när du ränner runt i dina favvobutiker och tjattrar hela dagarna:)
    Hihihi..., jag förstår mycket väl vad du menar med att lätt fastna i en trevlig butik..., är det då dessutom underbar personal kan timmarna gå snabbt!

    Vilken härlig tävling du har ordnat Louise och det är klart jag vill vara med!
    Jag länkar med bild och följer dig..., det gör jag ju redan:)
    Ha en fortsatt skön vecka och ta väl hand om dig
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  24. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/aggkoppar.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill vara med!
    Har länkat;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-louise_13.html
    Jag följer via bl, blev nr 20.
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Vilka härliga äggkoppar. Jag vill vara med på 1 lott. Äggkopparna ser ut att kunna användas året om.
    Må så gott och Njut av våren!

    famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. 1.Jag vill vara med!

    2.Har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-aggkoppar.html

    3.Jag följer via bl, blev nr 21.

    Mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  28. 1 lott vill jag ha :)

    Ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag ar ett stycke lott och den ska vara lila =)

    SvaraRadera
  30. Jag tar gärna en lott! Riktigt söta är de!

    SvaraRadera
  31. Jag är med och tävlar!!:)
    1 lott.
    Jag tipsar om tävlingen här:
    http://blogg-tavlingar.bloggplatsen.se/2011/04/13/5101089-6-aggkoppar-19-april/

    SvaraRadera
  32. lott 2 ska ju vara länkningen så här är den:)
    http://blogg-tavlingar.bloggplatsen.se/2011/04/13/5101089-6-aggkoppar-19-april/

    SvaraRadera
  33. lott 3
    Har blivit följare på bloglovin, jag fick följarnummer 22 :)

    SvaraRadera
  34. Så söta de är! Jag vill gärna delta med en lott!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  35. vilka härliga äggkoppar. är gärna och deltar med en lott. skulle ge dem till mina föräldrar som har riktigt fula från 60-talet. Hoppas på tur.
    Mvh Anna
    hubbabubba2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Häärliga äggkoppar, köper en lott! (Det behövs väl bara en för att vinna..?) Vet du, vi har bara en enda äggkopp i vårt hushåll, så dehär skulle vi verkligen behöva!

    SvaraRadera
  37. Hej! Är gärna med och tävlar, 3 lotter. Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/04/aggkoppar-194.html och blivit följare nr 23 Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  38. Ja e me o tävlar, 2 lotter*

    Länkat här:http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/april/aggkoppar.html

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. jag skulle absolut vilja vinna dessa fina äggkoppar. dels för att vi inte äger några, och känns jue såklart lyxigare att käka ägg ur en fin äggkopp :) men oxo för att dessa var sååå fina :)

    har länkat för 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/aggkoppar.html#comment

    SvaraRadera
  40. Å min sköna höna!
    Vill gärna vara med!
    Tre lotter för ÄGGSTRA mycket tur!
    Kramen Mimmi

    SvaraRadera
  41. Det var länge sen jag deltog i en utlottning, men nu måste jag prova min tur.
    Det blir väl tre lotter för mig om jag länkar och följare är jag ju sedan tidigare.
    Ha en trevlig väntan på påsken!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  42. Hej!
    Superfina äggkoppar! :) Jag är gärna med och tävlar om dem, har länkat och börjat följa din blogg. Så 3 lotter. :)

    Ha det fint!
    /Johanna

    SvaraRadera
  43. Åh dessa fina äggkoppar skulle jag vilja vinna och ge bort till min lilla syster, hon jag för övrigt delar bloggen med.
    Hon samlar på dessa underbara produkter med text på :)

    Två lotter tack, då jag länkar så klart!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  44. Hej Louise, nu har jag förtjänat tre lotter, jag har länkat, följer din blog och kommenterar:)
    Camilla

    SvaraRadera
  45. Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag deltar med två lotter och länkar från min blogg.
    Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  46. Så fina! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med, vilken fin blogg du har och vilka superfina äggkoppar du lottar ut :-)
    Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/19-april-vinn-fina-aggkoppar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  48. Så fina äggkoppar!! Håller tummarna!
    Deltar i din utlottning med en lott.
    Glad Påsk!
    Britt

    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  49. Hej, jag vill gärna vara med i lotteriet om de fina äggkopparna, deltar med en lott!

    Glad påsk! Anna

    SvaraRadera
  50. Jag ät gärna med i din utlottning!
    Tar två lotter då jag har länkat på min blogg också :)

    SvaraRadera
  51. Nu följer jag och deltar med 2 lotter i tävlingen och hoppas på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med, två lotter tack.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/04/19-april-vinn-aggkoppar.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  53. jag vill gärna vara med i din utlottning!
    3 lotter tack! hoppas nu på riktigt god tur ;)
    ska titta vidare i bloggen din.
    ~marita~

    SvaraRadera
  54. Åh vilka underbara....jag är gärna med i din fina utlottning och tar tre lotter.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  55. Åh vilka fina! Jag är väldigt gärna med och tävlar med en lott :) Hoppas du får en fin söndag! Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Vilka söta äggkoppar. Jag vill naturligtvis vara med i utlottningen. Ha en bra dag!
    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  57. Jag är gärna med på en lott och chans att vinna de där söta äggkopparna:)

    SvaraRadera
  58. åååå vilka söta äggkoppar!
    tar gärna En lott i din fina utlottning:)
    Stor kram från Eleonor!

    SvaraRadera
  59. Wow vilka fina, jag är klart med med en lott :)

    SvaraRadera
  60. Jag är med;)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Enkö muka ole vielä osallistunut! No, lukija ilmoittautuu mukaan.

    Iloista viikkoa!

    SvaraRadera
  62. Jättesöta äggkoppar! Jag deltar gärna i utlottningen med en lott. Länkar inte denna gång eftersom jag måste skynda iväg på jumppa nu.

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  63. Vilka fina äggkoppar! Något som fattas här hemma. Kniper 3 lotter och hoppas på tur .. för dom söta ska jag ha!! :)

    Jag blev prenumerant nr 26.
    Länk: http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/

    Mail: elinteg@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med och tävlar om dessa fina äggkoppar, vilket passar perfekt att ha nu när påsk närmar sig och jag och min dotter dessutom flyttar till egen bostad i höst.

    Länkat:
    http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/april/tavlar-om-aggkoppar-194.html#comment

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag vill också jättegärna vara med!

    SvaraRadera
  66. Det här vill jag inte missa, för jag har faktiskt inga äggkoppar! Så jag tar en lott!

    Susanne
    slgotland(at)gmail.com

    SvaraRadera
  67. dem ville jeg gerne vinde, 3 lodder:)

    SvaraRadera
  68. Jag vill oxå gärna vara med! Jag länkar och har nu officiellt oxå anslutit mig till din följarskara (fast jag följt dig länge redan utan att vara registrerad ;))

    SvaraRadera
  69. Jag blir gärna följare av din mysiga blogg!
    Så 3 lotter för mig o för jag vill så gärna vinna äggkopparna till min goa ägg älskande son som har flyttat till egen lgh, 22 år gammal!

    Kramis o hoppas, hoppas ifrån Pockethexan själv!
    <;D
    ..o välkommen in till mig alla ni som vill ha el. ge boktips, för det kan ni få hos mig!

    SvaraRadera