tisdag 29 juni 2010

Försenad födelsedagsgåva

Just innan midsommar, var jag på kaffe med en väninna och överraskningen var stor när hon plötsligt överräckte mig en försenad födelsedagsgåva! Den gröna vackra glasskålen kommer kanske att gömma godis eller varför inte något smycke eller tändsticksasken eller...Just nu placerade jag den i alla fall i köksvrån bland några gröna växter. Tack snälla L, me like :) !

Imorgon är det redan sista juni....vart rinner tiden och sommaren iväg??
Unna dig att njuta!
Louise

9 kommentarer:

  1. Verkligen en speciell glasskål! Den modellen har jag inte sett innan! Håller med! Vart försvann juni? Försöker lära mig andas djupt och njuta! Ha det gott! ♥

    SvaraRadera
  2. Åh vilken speciell skönhet!

    SvaraRadera
  3. hei.
    åå så nydelig den er,heldig du,
    vakker grønn farge,ja sommer går så altfor fort.
    sommer klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Nej men så annorlunda och fin. Me like too...
    :)

    kram

    SvaraRadera
  5. den är väldigt tjusig! så trevliga födelsedagspresenter är alltid välkomna, tidigt eller sent, eller hur ;)
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin grön galsskål du fick... snäll vän du har!
    Jag tror man aldrig kan ha för många av dessa skålar... alltid behövs de, olika färger beroende på dukningen.
    Sista juni, jep, ännu lite jobb kvar. Snart blir de dock avfärd till Åland... å vad vi längtar.
    Njut av värmen- i morgon regnar det visst! ;(
    -Lotta-

    SvaraRadera
  7. Åååå..., visst är det väl härligt med överraskningar!!!!!
    Underbar glasskål som du kommer få mycket glädje av.., fin fin:)

    Jaha du.., du gräver gropar och spränger som en galning och jag kör rullebör som en tattare här hemma:)
    Stenhögen minskar sakta men säkert och i dag är det regn så det är väl meningen att jag skall pausa lite, tror min rygg blir glader om jag gör det!
    Har precis bakat oss JÄTTEMUFFINS smaksatta med nyplockade bär, ser goda ut men får hålla mig tills gubben kommer hem.

    Hoppas du får en fortsatt skön vecka Louise och ta väl hand om dig.
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  8. Men åh violken fin glasskål, vilken snäll väninna du har!:-) Underbar färg!

    Må gott!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig kompis du har! Jag stod och pillade på precis samma skål på Pentik i förra veckan. Kunde inte bestämma mig för turkos eller grön, så den väntar på mig i butiken ännu.
    Ha det bra!

    SvaraRadera