måndag 14 juni 2010

Födelsedag

Solen sken inte igår - men ändå gjorde den det...Jag hade nämligen födelsedag och blev uppvaktad av släkt och flera vänner :) Tänk, det verkar som om jag aldrig skulle bli för stor för presenter! Det är så roligt både att ge och att få gåvor. Genast på morgonen blev jag uppvaktad av ♥familjen♥. Dottern hade gjort kort och mannen hade köpt gåva. Jag fick en äkta vintage-pryl, nämligen en Dior kuvertväska. Just nu använder jag mest silversmycken men jag grävde genast fram några gamla guldsmycken och konstaterade att den passar fint till dem!!
På eftermiddagen blev det flera presenter, en kryddbåt (som kommer att passa ypperligt på landet eller i den båt jag hoppas vi någongång skall köpa :) ), presentkort till fotvård, vinflaskor, blommor och en hel del pengar....som jag kan använda till valfria prylar....Alltså blir det säkert flera bilder på bloggen framöver på nyinförskaffade grejer!
Kaffetilltugget var smakligt och när alla gäster gick hem mot kvällen ställde sig mannen vid spisen och så blev jag ännu bjuden på varma smörgåsar med kantarellstuvning och ett glas rött, som avrundning på en fin dag!
Tack alla söta för uppvaktningen!


Ha en bra början på den nya juniveckan! Må värmen komma och solen skina på alla!!
Louise

17 kommentarer:

  1. Vilken fin väska du fick. Massor med försenade födisgrattisar!
    Kram, Ullis

    SvaraRadera
  2. gratulere med dagen på etterskudd.
    åå så mye fint du fikk,klart man aldri blir for stor for gaver..
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Jösses, vilken snygg väska! Han kan det där med gåvor din M. Jag har också båten, men i min står det inga kryddburkar utan snapsglas :)Ha en skön fortsättning på semstern.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Onnea minulta myös! Mikä fiini lahja!

    SvaraRadera
  5. Försenade grattisar Lusse, säjer vi härifrån Bryyke!

    SvaraRadera
  6. grattis i efterskott! visst är det roligt att bli uppvaktad då och då :)

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott! Vilken fin väska du fick.
    Det låter som om du hade en fin dag fastän solen inte sken :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Varmt grattis i efterskott!
    Så härligt att bli så där ompysslad och bortskämd :)

    SvaraRadera
  9. Stort Grattis i efterskott..Varma kramar Susanne

    SvaraRadera
  10. Ett jätte grattis kommer flygande i efterskott :) jag tror att man aldrig blir förstor för presenter..jag älskar också att få paket :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  11. Hej vännen! Skickar Massor av GrattisKramar till dig i efterskott! Så mycket fint du fått.....Hoppas att solen lyser på dig idag!Therese

    SvaraRadera
  12. så koselig med bursdag! håper dagen var bra:)
    god uke!

    ¨Masy

    SvaraRadera
  13. Käre nån.., du har ju fyllt år vännen och jag gratulerar dig lite i efterskott!!!
    Jag ser ju att du hade en underbar födelsedag med vackra födelsekort och presenter:)

    Tack snälla för din underbara hälsning, det var så mycket kul och läsa och tack för allt ditt beröm Louíse, jag blev glader:)
    Finlandbåten ja.., den har jag bannimej funderat på kan du tro.
    Snart är det dags att besöka grannlandet fast på andra sidan Sverige..., Norge är jag i för jämnan men i Finland har jag tyvärr aldrig varit.
    Jag lovar att höra av mig om jag skulle ta mig dit, då får du bjuda på en kopp vetja!!!!

    Nu tänker jag ha lite sommarlov, precis som tjejerna här hemma.
    Tänk dig.., jag är minsann ledig HELA sommaren och jisses vad jag njuter av det redan:)
    Vi hörs snart igen och tills dess tar du väl hand om dig.
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  14. Stort Grattis i efterskott.Vilken dag och vad mycket fint du fick.ha det bäst kramar Rita ♥

    SvaraRadera