måndag 12 april 2010

Det kom ett paket....

på posten...inte oväntat men lika härligt i alla fall :O) Jag har nämligen vunnit utlottningen hos Anna, med den fina bloggen Annas hus på landet. Titta gärna in hos henne. Hon lottade i påsktider ut en liten förvaringsask, som hade formen av ett ägg.
På paketet fanns en vacker fransk text klistrad. Förvaringsasken i metall, ser härligt gammal och sliten ut och den är en aning rostig också på sina ställen...Hmm...var ska jag ha den ?
Till att börja med blev den i alla fall placerad på toaletten, på ett litet silverfat, tillsammans med en parfym, några smycken och en lavendelburk.

Locket fast...eller öppet? Lika tjusig oavsett vilket tycker jag.
Tack snälla Anna, dosan är så fin! det var en bra början på veckan!
Ha det gott mina vänner!
Louise

19 kommentarer:

  1. Så roligt att få paket! Ägget passade riktigt bra på den där brickan.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Fin vinst o vackert paket!
    Jag tror det är lika som mina zinkägg...o jag lottade ut 2 st för längesen. Där jag köpte mina sa man att dom använts som förvaring till teprover. Kuriosa bara, hursomhelst är dom väldigt vackra!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert paket både utanpå och innehållet! Ja en sådan vinst kan göra ens dag! Fortsätt njut av dagen! ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken fin vinst, så fint du gjort det. Gillar bilderna. Kram

    SvaraRadera
  5. Onnea voittosi johdosta!! Upea palkinto.
    Hienoja kuvia!!

    Mukavaa alkanutta viikkoa!!

    SvaraRadera
  6. Ytterligare en jättefin blogg som jag funnit :o)
    Grattis till vinsten, jättefin och du hittar säkert en bra plats.

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten.Vad skoj.Bra början på veckan.Vad fint du har gjort.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Men vänta nu, läste någon stans att du vunnit igen, kan det stämma? Lyckos dej. Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefint! Tycker det ser trevligt ut med locket öppet. :)

    SvaraRadera
  10. Grattis!! Det var en vacker vinst..kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Så himla söt! Stort grattis.

    :)

    SvaraRadera
  12. Oikein paljon onnea! Aivan ihana paketti ja rasia:)

    SvaraRadera
  13. Wau, mikä palkinto :) Auki tämän tädin mielestä ;)

    SvaraRadera
  14. Grattis! Vilken fin vinst, och dina bilder är lika fina!
    Ha en bra dag!
    Kram S.

    SvaraRadera
  15. Grattis grattis till din vinst!!:-) Jättefin!!

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  16. Grattis till den fina vinsten. Det var ju en bra början på veckan. Kram Sofia

    SvaraRadera
  17. Hej Louise!

    Så glad jag är att paketet kom fram ordenligt:) Du har verkligen skapat ett vackert stilleben!

    Ja, dosan är gammal och har tidigare använts till teprover, precis som Vit som snö säger:)

    Ha en skön helg!
    Kram
    :)Anna

    SvaraRadera