måndag 9 januari 2012

Före - efter



När man bygger ett helt hus själv skulle det finnas tusentals chanser att fotografera före-efter-bilder... Det har jag inte gjort, bland annat för att mitt bloggintresse vaknade efter att vi hade flyttat in ;) På sistone har det varit garage och gård som varit arbetsdryga men under jullovet hände det faktiskt en del också i källaren. På före-bilderna ser man källaringången samt arbetsrummet till vänster. På efter-bilden ser man hur det ser ut just nu. Inte inrett, inte piffat men användbart!
Idag slog vardagen igång men det är egentligen ganska skönt att igen komma in i bättre rutiner. Jag blir så slö då jag är ledig!
Nu skall jag förbereda handarbetspyssel för mina små vänner!
Ha en fin arbetsvecka!
Louise
Ps. Dottern är litet smickrad över de senaste kommentarerna ;) Härligt med nöjda och glada barn på alla fronter!

2 kommentarer:

  1. det ser väldigt fint ut där i källaren!
    så ljust och fint att man inte skulle tro att det är en källare ens!
    ha de bra
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev. Jätte ljust och luftigt. Dotterns dynor ser fina och sköna ut. Skulle själv inte tacka nej till några såna Lexare...

    SvaraRadera