måndag 12 november 2012

Höststämningar



 Ny vecka - nya program! Igår firade vi farsdag och då vi besökte svärfar passade jag på att knäppa några bilder. Händiga svärfar - som slöjdar och fixar...och svärmor som inreder och "myser till det". Dessutom passar det säkert bra med några höstbilder då mina små vänner i skolan idag stod som frågetecken när jag berättade att jag börjat fixa fram litet jul i köket...??? Men det är ju höst nu, fick jag höra :) Tja det är det väl, men den spirande julstämningen finns kvar så det blir nog nya foton så fort ljuset är tillräckligt för fotografering :)
Ha det gott alla ni som tittar in!
Louise

1 kommentar:

  1. Jättefina höstbilder. Det är jättesvårt att hålla fingrarna bort från julsakerna, försöker hålla mej till slutet på månaden.

    God fortsättning på veckan
    kram Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera