fredag 4 februari 2011

Bakverk


Om du har bakvärk (av för mycket träning eller sittande vid datorn) kan ett bakverk kanske trösta dig! ;)
Här är det inte frågan om tröst - nej det här veckoslutet blir vår lilla tös 13 år och det ska så klart firas. På dotterns önskemål blir det åtminstone morotskaka men också annat sött och salt. Så att....nu ska det bläddras i recept!

En skön fredag önskas alla som tittar in till mig!
Louise
Ps. Och till dig som kommenterade och tycker att du blir fet av att titta in här på bloggen kan jag bara säga att på veckosluten får du väl i alla fall unna dig något gott.... ;)

7 kommentarer:

  1. Det ser riktigt gott ut med nybakta bullar. Jag har också planerat att baka i helgen men här tror jag att det blir bröd.
    En skön fredag önskar jag dig också!

    SvaraRadera
  2. nam! bullar är bäst av alla bakverk som finns. försöker dock hålla mig från sånt ett tag framöver. får se hur många dagar jag lyckas vara ståndaktig...
    trevlig helg & trevligt kalas!

    SvaraRadera
  3. Så gott det ser ut.
    Ha en bra helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. bakverk känns bättre än bakvärk ;) o bullar går alltid hem..i alla fall här hemma mums..hoppas din dotter får en trevlig dag o att det kommer att mumsa bullar hela dagen lång..
    kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Oj va gott det ser ut!
    Önskar Dig en riktigt härlig helg!!

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  6. Mums, vad gott det ser ut!
    Hoppas att dottern får en fin födelsedag!

    Kraaaam Therese

    SvaraRadera
  7. åhå, louise, det var en intressant kommentar du lämna hos mig! det är inte alla som har såna konnections =D
    ljuvliga bullabilder!
    ha de bra!
    kram

    SvaraRadera