torsdag 3 december 2009

Tredje december

Kalenderluckan för tredje december avslöjar dagens "outfit". I en massa "ungdomsbloggar" stöter man titt som tätt på detta uttryck. Här är det nu inte frågan om dagens klädsel utan jag har "stylat" min vita ljusstake en aning. Denna enkla ljusstake är en av mina favoriter just nu och därför kommer den att få stå framme också under julhelgen. Skall den då dekoreras med

...nötter... eller


...bjällror...eller

...kumqvats...eller

...polkagrisar...eller
...ett enkelt spetsband...eller

...en enkel lingonkvist...

Vilken är din favorit?

Ha en skön fortsättning på torsdagskvällen mina vänner!

Louise

21 kommentarer:

  1. Röstar på polkagrisarna! Jättesnyggt! ...fast det var lite häftigt och originellt med kumqvats!

    SvaraRadera
  2. Röstar också på polkagrisarna, fast nötterna var ganska fina de med. Du får berätta sen vad det blev. Ses i morgon! Åsa

    SvaraRadera
  3. polkagriser er min favoritt, kansje fordi jeg elsker dom karamellene,og lite rödt måste man ha i jula.
    ha en underbar kveld.
    kram bella

    SvaraRadera
  4. Den enkla lingonriskvisten gillar jag!

    Ha de bra i adventstiden! V.

    SvaraRadera
  5. Ja jag ser att jag inte ensam om att fastna för Polkagrisarna det tycker jag var jätte fint,,fast lingon kvisten är en favorit oxå..Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Hmmm... Svårt val!! Vackert alltihop. Men jag tänker ta mig friheten att "rösta" på två. Det blit polkagrisarna och lingonkvisten! hmmm... ;S Jo, så får det bli!;D

    Kram Ellinor på Gillberg

    SvaraRadera
  7. Polkagrisarna röstar jag på men risken är väl att de äts upp ganska snabbt ;)
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag röstar på polkagrisarna, men om de tar slut kan du sätta dit lingonkvisten i stället ;o)

    SvaraRadera
  9. polkagriser er min favoritt nå i juletid.
    men syntes alle var herlige
    ha en god kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  10. Kun on kekseliäs, niin saa yhden esineen/asetelman näyttämään monenlaiselta. Upeita kuvia.

    SvaraRadera
  11. Hej
    Jag gillar din ljusstake jättemycket men mest polkagrisarna och den enkla vackra med spetsen
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Kauniita kaikki, mutta minun ehdoton suosikkini on toisiksi alin. Pidän yksinkertaisesta ripauksella pitsiä :)

    <3 Henska

    SvaraRadera
  13. Polka är min favorit men det skulle inte finnas några kvar efter jag varit framme. Fast alla var fina. Kram

    SvaraRadera
  14. Enkelt,lingonkvist eller spetsband. ;-)

    Petra

    SvaraRadera
  15. polkagrisarna, fast med ett vitt ljus skulle jag välja :) trevlig helg!

    SvaraRadera
  16. Visst är dom underbara ljusstakarna, just att det går piffa till den efter årstiden om man vill eller bara ha den som den är. Jag har en likadan i rött nu till julen. Dom finns i min butik www.tildasmamma.se
    Även kannor i samma stil.
    Ha en mysig andra advent.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  17. Hejsan i julstugan..., jag har en tävling hos mig som jag tror att du inte vill missa.
    Kika in en sväng vettja!!!

    Kramar til dig....
    Marianne

    SvaraRadera
  18. Jag gillar polkagrisarna bäst, men jag hade nog tagit vitt ljus där också. :)

    Ha en god helg!

    Emma

    SvaraRadera