söndag 9 oktober 2011

En julklapp inhandlad




Söndag - härligt höstväder - dagen ännu ett oskrivet blad.... I ett skede för länge sedan lovade jag ju här på bloggen att jag skall försöka bli bättre på att ta vara på söndagar och gilla dem...Så...ME LIKE ♥

Gårdagen spenderades hos goda vänner och det var mexikanskt för hela slanten; avokado-limesoppa till förrätt, köttgratäng med nachos till varmrätt och mörk chokladdessert med nachos till efterrätt, varvat med tequila och tomatjuice. Allt var välplanerat och GOTT! Tusen tack!

En julklapp är inhandlad. Den skall svärmor få. Eftersom hon inte använder dator vågar jag sätta in bild på den gamla Fazers godisburken. Jag tycker den är fin och tror att svärmor också kommer att gilla den!

Ha en skön söndag!

Louise

10 kommentarer:

  1. Det var en fin Fazers godisburk! Kommer säkert att gillas av svärmor. Ha en skön söndag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilken god middag ni åt .Låter supergott!Åååå bara så fin Fazers godisburk.Ja den kommer säkert gillas av din svärmor.Ha en skön söndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken fin burk, med det rätta "stuket", den måste jag kika på.

    Så gott det låter med den mexikanska maten.

    Kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Jätte härligt FAZER sak du hittat... en sådan önskar jag också av julgubben.

    SvaraRadera
  5. Den chokladen tycker jag är så god.
    Ha en fortsatt bra söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Låter som en smaskens kväll och burken kommer säkert att bli uppskattad, speciellt med den texten!
    Ha en fortsatt skön söndag! ♥

    SvaraRadera
  7. Låter som en fin söndag. Härlig burk och chokon är nog den bästa av alla. Blir säkert en uppskattad gåva.

    SvaraRadera
  8. Gaaah va fin burk, och nu blev jag sugen på choklad också! ...och mexikanskt!!! Blir en runda till köket, där finns det grekisk choklad, inte lika gott, men får duga som första hjälp... ;)

    SvaraRadera
  9. Den var verkligt fin! Lyckans henne :O)

    SvaraRadera
  10. Hej

    den burken var ju jättefin, var har du hittat den.
    Ha en skön helg.

    Sabina

    SvaraRadera